بابا این مکستور بیچاره که صدا نمیده من خودم 160 sata دارم
کاربر شهرسختافزار
بابا این مکستور بیچاره که صدا نمیده من خودم 160 sata دارم
من خودم 160 ساتا مکستور هم داشتم ولی وقتی ر کیس بسته بود و یک کار سنگین انجام میدادم کاملا صاش قابل شنین بود و میشد گفت بلند بو ولی صا این وسترن در حدیه که الان با اینکه در کیس کامل بازه و کار سنگین هم انجام میدم تا گوشمو بهش نچسبونم هیچی شنیده نمیشه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MOHAMMAD2010 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks