برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Stream
دوست عزیز یکم توجه کن .
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Stream
دوست عزیز یکم توجه کن .
آخرین ویرایش توسط Overclocker در تاریخ 28-09-08 انجام شده است
سلام حسین جان.نمیدونم منظورت من بودم یا دوست دیگه ای ولی اگر منظورت من بودم که حرفی از
هارد سامسونگ نزدم.من راجع به هیتاچی و وسترن پرسیدم نه سامسونگ!!!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks