خودتون با این پکیج فلش مموری خودتونو درست کنید
http://narmafzarsara.ir/detail.php?wid=fs&id3=10037
کاربر شهرسختافزار
خودتون با این پکیج فلش مموری خودتونو درست کنید
http://narmafzarsara.ir/detail.php?wid=fs&id3=10037
کاربر شهرسختافزار
salam
من یک مموری فلش 8 گیگ دارم
به اون آدرس ریجستری رفتم گذینه آخر یعنی StorageDevicePolicies
نیست !
کاریش میشه کرد یا نه !
کاربر شهرسختافزار
از طریق Dos امتحان کن ، شاید فرمت بشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks