این هارد به زودی ا لفاتحه میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 0reza666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارد جدید باید ویندوز بریزید . کار خاصی نداره
این هارد به زودی ا لفاتحه میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 0reza666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارد جدید باید ویندوز بریزید . کار خاصی نداره
0reza666 (28-12-16)
کاربر شهرسختافزار
ایا برای هارد اس اس دی هم همینطوره؟ یعنی بخرم بیارم وصل کنم ویندوز نصب کنم تمومه. اخه انگار یبار گفتین باید از بایواس تنضیم کرد که ویندوز با هارد اس اس دی بالا بیاد یا با هارد اچ دی دی. اگه تنضیمات بایواس باشه که وای بلد نیستم و باید ببرم بازار. خدا کنه این تنضیمات نخواد و تو خونه بشه حلش کرد. راهنمایی لطفابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
کاربر شهرسختافزار
بازم این هاردم که 18 درصد بود و علام کردم تو همین تاپیک شده 17 درصد حالا شده 16 درصد وای برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من عکس خود ویندوز 10 رو دسکتاپ من هست ایا بعضی موقعه. موقعه بالا امدن ویندوز این شکلی میشه یا ویندوز بالا هست یهو اینطوری میشه بخاطر همین هارده که داره نابود میشه؟
http://s5.picofile.com/file/82838141...llpapers_2.jpg
عکس
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
اون هارد به زودی مرخض میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 0reza666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
0reza666 (25-01-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks