یه دی وی دی خام داشتم گذاشتم حالا این امد کدوم انتخاب کنم
http://img2.shahrsakhtafzar.com/imag...3718498667.png
راستی بعداش باید چیکار کنم؟
کاربر شهرسختافزار
یه دی وی دی خام داشتم گذاشتم حالا این امد کدوم انتخاب کنم
http://img2.shahrsakhtafzar.com/imag...3718498667.png
راستی بعداش باید چیکار کنم؟
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
سرعتش رو انتخاب کنید هر چقدر کمتر بهتر. بعد مثل سیدی ویندوز سیستم رو باهاش بوت میکنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 0reza666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
0reza666 (11-07-16), Aaron Swartz (11-07-16), mohammad- (12-07-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks