راستی با آپدیت بایوس درست نمیشه؟
کاربر شهرسختافزار
راستی با آپدیت بایوس درست نمیشه؟
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsan_67 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسایت مادربردتون رو نگاه کنید . ببینید اصلاً بایوس جدیدی ارائه کرده یا نه . معمولاً توضیحاتی هم راجب ارتقاء بایوس در سایت هاشون ذکر می کنن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsan_67 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یه ECS داشتم ،چیپش via بود . اونم مثل مادربرد شما Agp4x داشت و در عین حال خیلی ام ازش بدم می اومد.ولی هر چی رم و گرافیک روش مینداختم بدون اشکال کار می کرد. چه بلاها که سرش نیاوردم / هنوز هم سرحاله و دست یکی از دوستانمه . به هر حال زیاد روی کارت گرافیک حساس نباشید . همنطور که قبلاً گفتم یکی از کارت های گرافیک رو خرید کنید و روی سیستم سوار کنید تا تغییری در سرعت سیستم حاصل بشه . کار دیگه ای که متونید انجام بدید ، سیستم رو با خودتون ببرین و از فروشنده بخواین کارت رو ، روی سیستم نصب و تصویر بگیره براتون تا خیالتون راحت تر بشه .
خمیر سیلیکون قیمت خاصی نداره . یک مدلش هست داخل سرنگ میفروشن ، حدود 500 تا 800تومن قیمت داره /
کابل هم کابل IDE بخرین . اونم فکر کنم 1500 تومن باشه .
کاربر شهرسختافزار
سایتشو گشتم فقط یه ورژن جدید ارایه شد که اونم نوشته ورژن بتا. به این ورژن ها میشه اعتماد کرد؟
اینم آدرس:
http://support.asus.com/download.asp...7&hashedid=n/a
من فقط میخوام گرافیک 100% سالم باشه. دست دوم بودنش مهم نیست. البته بعضیها تو همون مغازه سیستم برای تست دارن ولی زورشون میاد تست کنن. البته فقط بعضیا.
طریقه استفاده سیلیکون چطوریه؟
چون خودم استفاده نکردم حتمآ بدم یه وارد بزنه؟
عضو VIP شهرسختافزار
ورژن بتا که هیچ ،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsan_67 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی 1005 رو میتونید امتحان کنید.
برای گرافیک هم فروشنده ای پیدا کنید که به شما یقین بده و کارت رو ، روی سیستم تست کنه .
برای خمیر سیلیکون هم ، دوتا بست روی فن هستش ، اونها رو در جهت خلاف بکشید تا آزاد بشن . فن به صورت یک مربع هستش ، چهار پایه داره که باید با کمی جلو کشیدن تک تک پایه ها ، اون رو از پایه ی پایینی جدا کنید . بعد فن رو به راحتی در بیارین .
سیم سوکت رو هم جدا کنید .
با یک دستمال کاغذی سیلیکون خشک شده رو تمیز کنید
خمیر جدید رو به صورت یک لایه نازک روی پردازنده بکشید .
فن رو به طریقی که جدا کرده بودید ، دوباره جا بزنید .
سوکت فن رو دوباره سرجاش به شکل صحیح وصل کنید
سیستم رو راه اندازی کنید .
البته اگر فن و هیت سینکش، زیادی گرد و غبار گرفته ، قبل از نصب دوباره ، حسابی با فشار باد اون رو تمیز کنید .
کاربر شهرسختافزار
ورژن 1005 که همینه که الان استفاده میکنم:
http://axgig.com/images/54624376822191867090.jpg
یه سوال دیگه داشتم: وقتی درایوری رو میخوای بروز کنی اول باید درایور روی سی دی مادربورد رو بریزی و بعد درایورهای دانلود شده رو یا میتونی مستقیم درایورهای دانلود شده رو بریزی؟
The-Joker (29-08-12)
خیر آقا احسان .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsan_67 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می تونی مستقیم درایور دانلود شده رو نصب کنی .
nima_hl (30-08-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks