درود.
یعنی اینکه در بایوس سیستم،First Boot Device رو باید روی USB قرار بدید که سیستم از روش بوت بشه.یعنی هارد به صورت USB شناخته میشه.مثل فلش
کاربر شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
سلام.میشه توضیح بدی چطوری روش ویندوز نصب کنم .قابلیت یوت از usb رو داره ولی هنگام نصب ویندوز مرحله ای که باید درایو نصب رو انتخاب کنم هاردمو پیدا کرده ولی به عنوان درایو ویندوز قبول نمیکنه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks