پس اگه رم ها رو dual channel کنم فرقی با رم های الان ندارهدیگه درسته همون چهار گیگ میشه؟
پس اگه رم ها رو dual channel کنم فرقی با رم های الان ندارهدیگه درسته همون چهار گیگ میشه؟
فرقی نمی کند از نظر حجم رمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amin.fa برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط باند حافظه افزایش پیدا میکنه
باعث سرعت بیشتر میشه؟
بله تا حدی سرعت رم بهتر میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amin.fa برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks