یه سوال من دوتارم geil رو به داخل رنگ طوسی شکاف مادربورد میندازم و apacer رو روی یکی از مشکی ها ولی داخل cpu z رم apacerرو با یکی از geil ها میزنه dual؟
از طریق بایوس باید تایمینگ رو تغییر بدم؟28 روچند بزارم؟
کاربر شهرسختافزار
یه سوال من دوتارم geil رو به داخل رنگ طوسی شکاف مادربورد میندازم و apacer رو روی یکی از مشکی ها ولی داخل cpu z رم apacerرو با یکی از geil ها میزنه dual؟
از طریق بایوس باید تایمینگ رو تغییر بدم؟28 روچند بزارم؟
آخرین ویرایش توسط mohammad k.a در تاریخ 08-01-22 انجام شده است
تست ویندوز فایده نداره . بوت passmark memtestبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad k.a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله سه تا رم هم دوال چنل میشه و معمولا در بردها . 1و3 و 2و 4 با هم دوال میشن
بالاتر 30 یا 32
XFXForce (08-01-22)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks