مدل دقیق لپتاپبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TourajOstovari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شات اسکرین از CPU-Z قسمت مموری و SPD
مدل دقیق لپتاپبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TourajOstovari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شات اسکرین از CPU-Z قسمت مموری و SPD
DOOM999 (18-02-18)
کاربر شهرسختافزار
HP4540sبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://uupload.ir/files/f73m_capture3.jpg
عکس رم های قدیمی ام که هرکدام 4 گیگ هستند DDR3
http://uupload.ir/files/fhx7_photo_2...8_23-07-53.jpg
http://uupload.ir/files/llq3_photo_2...8_23-07-46.jpg
http://uupload.ir/files/7qkx_photo_2...8_23-07-43.jpg
- - - Updated - - -
این رم جدید ام که کلا یکی هست و 8 گیگ کارایی خوبی از خودش نشون داده و سرعت عالی داره ولی بازم کم میارم و میخوام یک 4 گیگ یا 8 گیگ دیگه بندازم.
اگه کسی هر پیشنهادی در مورد مواردی که قبلا گفتم داره ممنون میشم و خوشحال میشم.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک رم 8 گیگ با همین مشخصات تهیه کنید .دستگاهت تا 16 گیگ پشتیبانی میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TourajOstovari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks