فقط سلامت رم را مشخص میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط سلامت رم را مشخص میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ali05 (13-08-16)
ما معمولا تو فروشگاه از رم پاتریوت یا کینگ مکس یا PNY با باس 800 برای DDR2 استفاده میکنیم که بسیار رم های با کیفییتی هستن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ali05 (13-08-16)
بین ddr3 و ddr 2 از نظر سرعت چقدر اختلاف هست ؟؟
- - - Updated - - -
متاسفانه ddr 2 هر برندی پیدا نمیشه تو بازار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط J-R برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ali05 (13-08-16)
حالا این ریمارک بودن تو hynix رو میشه تشخیص داد ؟
حالا ریمارک باشه چه اتفاقی میفته ؟؟
مسئله پایدار نبودن رم و گرفتن بلو اسکرین بصورت رندوم هست توی چنین رم هایی و همچنین حتی بوت نشدن سیستم با این رمها . میتونی از جای مطمئن مثل آقای پوده ای خرید کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به شکلی نیست که برای شما قابل تشخیص باشه .
ali05 (13-08-16)
دوستان بین رم های زیر کدوم رو پیشنهاد میکنید DDR2
buffalo select
hynix
patriot
turbo chip
پاتریوت و هاینیکس در صورت اصلی بودن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون امید جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برند buffalo چطوره ؟
BUFALO اگر ارجیتال باشه . بله برند خوبیه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali05 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks