سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javad99 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معمولا بهتر روي ورتيكال بزاري چون شخصا بارها اين كارو كردم در حالت هورزينتال سيگنال خيلي افت ميكنه
بعد اينكه گزينه Output Power رو در آخر قرار بديد براي اين كار جلوي همين گزينه يه جاي تيك داره تيكش رو بردارید بعد ولوم رو تا آخر بكشيد كه اگه نانو باشه عددش 26 ميشه و اگه لكو باشه 20 با اين كار آنتن با حداكثر توان كار ميكنه.
كانال بسته به نواحي مختلف با شرايط متفاوت و موانع بايد تاثير متفاوتي داره و بهتره اين كانالي كه انتخاب ميكني از هر كشوري كه هست روي آخرين فركانس باشه معمولا طبق تجربه كيفيت سيگنال و قدرتش تاثير داره كه با آزمون و خطا بايد بهش برسي.
حتما گزينه Noise Immunity رو تيكش رو بزاريد از اسمش معلومه برا چه كاري هست .
بهتره در تب لينك ستاپ گزينه IEEE 802.11 Mode رو روي G قرار بديد.
و در همون تب لينك ستاپ گزينه Data Rate, Mbps رو روي عدد 2 قرار بديد كه واقعا در برد آنتن شما تاثير بسزايي داره.
و در آخر بهتره در همين تب لينك ستاپ در بخش وايرلس سيكيورتي يك كد امنيتي تعريف كنيد كه كسي بجز خودتون نتونه به اين آنتن وصل بشه و هكش كنه كه خيلي مهمه.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks