اینجا تاپیک مودم ADSL هستا !؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
اینجا تاپیک مودم ADSL هستا !؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D J V A H I D (21-06-08), meskalamdug (21-06-08), yemojud (21-06-08)
کاربر شهرسختافزار
من میخوام یک اشتراک بگیرم و نهایتا 128 !
حالا ارزون ترین مودم ADSL چیه و قیمتش چقدره ؟ و با یک مودم خوب فرقش چیه ؟
و میخوام از طریق LAN به مودم وصل بشم نه کابل USB !!!!
با تشکر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تمام پستهای این کاربر به علت بیشعور بودن و زبان درازی اش حذف گردیده است، با عرض پوزش از همه کاربران گرامی!
آخرین ویرایش توسط meskalamdug در تاریخ 02-09-08 انجام شده است
Overclocker (12-08-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط meskalamdug برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دستت در نکنه فقط چند مدل با قیمت بالاتر را اگر لطف کنی ممنون میشم
و بگی که تفاوتش با اون مدل ها چیه که ارزونتر از همه هست ؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
meskalamdug (13-08-08)
تمام پستهای این کاربر به علت بیشعور بودن و زبان درازی اش حذف گردیده است، با عرض پوزش از همه کاربران گرامی!
آخرین ویرایش توسط meskalamdug در تاریخ 02-09-08 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز من میخوام یک اکانت نهایتا 128 بگیرم و مودم خود شرکت کارکرده هست و 53 پول باید بدم !!!!
و اکثرا با مودم های خودش مشکل دارن User ها ! حالا من میخوام یک مودمی بگیرم که راست کار من باشه و هزینه ی کمی بابتش پرداخت کنم .؟
با تشکر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تمام پستهای این کاربر به علت بیشعور بودن و زبان درازی اش حذف گردیده است، با عرض پوزش از همه کاربران گرامی!
آخرین ویرایش توسط meskalamdug در تاریخ 02-09-08 انجام شده است
Overclocker (13-08-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks