مدل 30 تومنی هم سرعت های در حد ایرانو ساپورت می کنه :دی مثلا فرق 30 تومنی با 50 تومنی که هر دو لن باشن اینه که یکی 10 مگ ساپرت می کنه یکی 20 مگ...
Khornaf (12-08-10), mohamad70 (13-08-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks