شک نکن فقط LINKSYS من ASUS و DLINK داشتم ، LINKSYS یه چیزه دیگس
من WAG 160 N دارم خداس
راضیم 1ساله
مدل پایینترش هم 120 N ,
54G2
همشون خوبن فقط فرقش تو آنتن و وایرلس N بودنشه
فقط چند مدلش جای پورت ADSL داره
3-4 تا بیشتر نیست
حواست باشه
شک نکن فقط LINKSYS من ASUS و DLINK داشتم ، LINKSYS یه چیزه دیگس
من WAG 160 N دارم خداس
راضیم 1ساله
مدل پایینترش هم 120 N ,
54G2
همشون خوبن فقط فرقش تو آنتن و وایرلس N بودنشه
فقط چند مدلش جای پورت ADSL داره
3-4 تا بیشتر نیست
حواست باشه
آخرین ویرایش توسط feryfrt در تاریخ 06-09-10 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks