دوستان من نمی تونم وارد تنظیمات مودم بشم البته در ویندوز 7 هستم به نظر شما مشکل از چی میتونه باشه.
کاربر شهرسختافزار
دوستان من نمی تونم وارد تنظیمات مودم بشم البته در ویندوز 7 هستم به نظر شما مشکل از چی میتونه باشه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks