ویندوز ها یکی از سیستم ها سون هست ودیگری xp و میخوایم اطلاعات ویندوز xp رو داخل سون شیر کنیم
کاربر شهرسختافزار
ویندوز ها یکی از سیستم ها سون هست ودیگری xp و میخوایم اطلاعات ویندوز xp رو داخل سون شیر کنیم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks