باسلام.امکانش هست که طبق روشی که فرمودید خط تلفن وارد مودم Dialup بشه که روی مادربورد نصب هست و از همون مودم خارج و وارد مودم ADSL بشه و با استفاده نرم افزاری که ذکر شد دستگاه های متصل از طریق Wifi رو کنترل کرد؟ و اینکه اگر امکانش هست آیا افت سرعت بوجود نمیاد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SOHR@B برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته این رو هم بگم که مودم Dialup بنده فقط ورودی line و خروجی phone داره.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks