درکل مبین نت رو استفاده نکن نامحدود داری ؟! اگه حجمی داری استفاده نکن چون هم خود پلن گرونه هم تعرفه حجم هاش و هم سرعتش پایینه و استیبل نیست و روی شبکه خودشه و شنود و ...
به اینترانت هم وصل نیست یه ای دی اسل ال بگیر از اسیاتک یک مگش داره 900 دانلود میده
من خودم فراسو دارم همینطور که تو امضام هست با یه دستگاه لود بالانسر 12 خط کانکشن رو به هم وصل کردم و استیبل سرعتم اینه 12 تا خط تلفن + ای دی اس ال 10 مگ








پاسخ با نقل قول

Bookmarks