دققیا این وسیله برای استفده شخصی نیست مخصوص مخابرات است .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط david-ebi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدحالا که دستگاهی وجود نداره، با چه روشهایی میشه نویز خط رو کم کرد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثلاً آیا پیچوندن فویل به دور کابل تلفنی که به اجبار از کنار کابل برق عبور
کرده در کاهش میزان نویز تاثیری داره؟
یا مثلاً وصل کردن باطری قلمی به دو سر کابل شبکه تاثیری داره ( این رو
توی یوتیوب دیدم، ولی نمیدونم سرکاری بود یا واقعی)
دوست عزیز من دو بار تونستم با خرید کابل مخابراتی هوایی (از همون کابلهای مشکی که خود مخابرات استفاده می کنه)و کشیدن اون از داخل پست مخابراتی توی کوچمون مستقیما تا پشت خود مودم مقداری از نویز رو کم کنم.چند بار هم این کار نتیجه ای نداد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Cyberlife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر هزینه کابلش برات مشکلی نداره میتونی تست کنی.منظورم از پست مخابراتی توی کوچه همون جعبه های مستطیل شکل کوچک نقره ای رنگ هست که مخابرات روی دیوار نصب میکنه.(تصویر بالا).باید درشو باز کنی و خط خودتو پیدا کنی و مستقیم از اون تو کابل بکشی توی خونه.
من که این کار رو با پرداخت حق الزحمه اش دادم خود نصاب مخابرات برام انجام داد.در بعضی موارد خوب جواب میده و در بعضی موارد نه.
میتونی اولش یک کابل یک متری مخابراتی رو یک سرشو سوکت بزنی و سر دیگشو داخل پست مخابراتی توی کوچه وصل کنی و سر سوکت دارشو بزنی به مودمت و همونجا توی کوچه تست کنی ببینی نویزت کمتر میشه یا نه
.اگر کمتر شد بعد هزینه کنی واسه کابل کشی.البته اینکار رو باید موقعی انجام بدی که با تست کردن نویز سر خطت یعنی جلوی در خونتون ببینی نویز تغییری نکرده.بعد میتونی این کار رو هم تست کنی.
من نمی دونم مودمت چه برندی هستش.اما استفاده از مودمی که چیپست برودکام داره هم میتونه مقداری از نویز کم کنه.
آخرین ویرایش توسط david-ebi در تاریخ 04-03-16 انجام شده است
cpu;intel 5820k
main:gigabite x99 gaming 7 wifi
VGA:gigabite gaming g1 gtx 980ti
Ram:G.Skill 4*4 ripjaws4 2666 CL15
optical drive:pioneer blurey writer s09 XLT
cpu cooler:noctua u14s *2 fan
power:EVGA supernova p2 1000w
case:Green x8 Raptor
monitor:Samsung s27d590 plus
S.S.D:Samsung evo 850 500G
H.D.D1:WD 2T BlackH.D.D2:Seagate baraccuda 2T
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks