سلام.
مودم tplink 8817 یوزر پس رو isp رو که ثبت میکنیم بعد خاموش روشن کردن مودم نشون نمیده! چشه این؟!
در ضمن مودم کلا تو خونه طرف کار نمیکرد قبلش اورده بودم خونه خودمون مودم رو تست کرده بودم به نتش وصل شدم ولی بعد برد اونجا کار نکرد منم رفتم دو ساعتی علاف شدم کار نکرد. اخرش مودم با کیس رو اوردم.
الان اینجا داره کار میکنه نمیدونم اگه باز ببریم کار میکنه یا نه! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیدونم چشه این مودم!
اول اون نشون ندادن یوزر پس رو بهم بگین چشه و بعد این مشکلو هم بگین ک چرا اونجا نمیشد به نظرتون؟! و بازم نشه چیکار کنم؟
هر جور راهی رو رفتم ولی وصل نشد که نشد اونجا!
کلا یوزر پسش با همو vpi vci نشون نمیده کلا عین اینه که مودم تنظیم نشده بعد از خاموش روشن کردن مودم!
کلا من هنگم با این کارای این مودم و دارم الان از نتش استفاده میکنم! :|






پاسخ با نقل قول


Bookmarks