ترکیب سه فایلی را اولین بار هست میبینم . قاعده کلی فقط یک فایل ایمیج هست که باید از طریق پتل اپدیت شود .
درباره سرویس هم 8 مگابیته نه 8 مگابایت
ترکیب سه فایلی را اولین بار هست میبینم . قاعده کلی فقط یک فایل ایمیج هست که باید از طریق پتل اپدیت شود .
درباره سرویس هم 8 مگابیته نه 8 مگابایت
mosafa (31-05-17)
کاربر شهرسختافزار
آره باید به مگابیت باشه ...
برای منم شگفت آور بود چون مال بقیه مودم ها حجمشون حدود یک تا دو مگابایت بود ولی برای من بالای 5 مگ ...
الان چیکار کنم ؟ سه گزینه هست نمی دونم کدوم رو بروز رسانی کنم ...
فعلا دست نگه می دارم ببینم داستان چی هست ..
سپاسگزارم از پاسخ های شما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks