سلام
من این رو روی ویندوز سون 64 بیتی امتحان کردم ولی جواب نداد
البته ربیت رو گفتم
Start Hide Mode رو که اجرا میکنم هیچ اتفاقی نمی افته
جاوا 64 بیتی هم نصب دارم
چه کنم؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
من این رو روی ویندوز سون 64 بیتی امتحان کردم ولی جواب نداد
البته ربیت رو گفتم
Start Hide Mode رو که اجرا میکنم هیچ اتفاقی نمی افته
جاوا 64 بیتی هم نصب دارم
چه کنم؟
شیر کن تا شیر ببینی!
واقعا نپرسیدن عیب نیست ندونستن عیبه
پس عادت کنیم که عادت نکنیم(فکر هم بکنیم)
مدیر سابق انجمن
منم خودم تو 64 بیتی دارم استفاده میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esyoo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آیا بسته نرم افزاری جاوا روی سیستم نصب هست ( ترجیحا 64 بیت ) ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks