اسپیلتر استفاده کنید . که دو خروجی میده یکی برای تلفن و یکی هم برای مودم
DOOM999 (27-09-18), Mohammad-RI (28-09-18), Speed Racer (28-09-18)
کاربر شهرسختافزار
نه متوجه منظورم نشدید. اصلا پریز مخصوص اینترنت یا تلفن نداره خونه من. فقط پریز دو شاخه مخصوص تلفن داره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عوض کردن پریز با سوکتی کاری نداره . دو تا سیم را باید باز کنی و دوباره روی سوکت جدید ببندیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط eilia666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Mohammad-RI (28-09-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks