تشکر از شما
خیلی عالی بود اما چرا؟ ینی ولتاژ میگیره؟ چی تو شارژر هست که این کار رو میکنه
منظور از میرایی چیست
تشکر از شما
خیلی عالی بود اما چرا؟ ینی ولتاژ میگیره؟ چی تو شارژر هست که این کار رو میکنه
منظور از میرایی چیست
احتمالا خازنهای درون شارژر باعث صاف شدن سیگنالهای ریز میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما یدونه خازن درون پریز تلفن بکنید احتمالا همین اتفاق میافته ( فقط دقت کنید اگر در زمان تست تلفن زنگ بزنه و ولتاژ خازن پائین باشه احتمال ترکیدن خازن وجود داره )
M A H R A D (17-11-12), Rezasam1 (17-11-12)
Administrator
درسته که انتهای کابل شارژر شما به جایی وصل نیست اما به خاطر ساختار مدار داخلی شارژر (شامل ترانسفورماتور، شاخه های موازی با بار و...) از خط جریانی کشیده خواهد شد و همین مورد باعث اختلال در عملکرد خط میشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظور از میرایی، تضعیف سیگنال است.
سپاس
life24 (18-11-12), mehrdad_ab (17-11-12), nima_hl (17-11-12), Rezasam1 (17-11-12), SmzAmir (21-11-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks