ضمنا میتونی PC رو هم با لن وصل کنی ... اگر نه میتونی یه کارت وایرلس رو دستگات نصب کنی ...
عضو VIP شهرسختافزار
ضمنا میتونی PC رو هم با لن وصل کنی ... اگر نه میتونی یه کارت وایرلس رو دستگات نصب کنی ...
آره با کابل وصل میکنم به کیس خونه و اون ور هم که با لپ تاپ پیدا میکنم وایرلس روبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد پورت خروجی اینها فرق نداره دیگه؟ که چند تا باشه اینها؟
میشه مدل دقیق مال خودتون رو بدید . من هم همین حدود میخوام پول بدم tplink هم مودم قبلی ام هست که جواب داده و خوبه.
در كف مردانگي شمشير مي بايد گرفت.
حق خود را از دهان شير مي بايد گرفت
خلیج همیشگی فارسPersian Gulf
عضو VIP شهرسختافزار
بله مشکلی نخواهید داشت ... مدل مودم من w8901G هست ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Danial_Hiv برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Danial_Hiv (11-05-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks