عزیزم ممنون از خبرت البته منبع رو میزاشتی بهتر بود
و خدمتت عرض كنم كه آمریكا و هیچ كشور دیگه فكر نمیكنم كه عرضه داشته باشن و خریت كنن و به ایران حمله كنن
ایران ، عراق و افغانستان نیست و باسه خودش قدرت بزرگیه
عضو VIP شهر سختافزار
عزیزم ممنون از خبرت البته منبع رو میزاشتی بهتر بود
و خدمتت عرض كنم كه آمریكا و هیچ كشور دیگه فكر نمیكنم كه عرضه داشته باشن و خریت كنن و به ایران حمله كنن
ایران ، عراق و افغانستان نیست و باسه خودش قدرت بزرگیه
****************
कभी हार
بله ایران همچین دسته کمی نیست !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_M@X برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثلا مهدی جان این طور که من شنیدم . سومین کشور از نظر جاسوسیه نه ؟
بله ایران افغانستان و عراق نیست و اگه هم حمله کنه سرنوستی شبیه ویتننام داره . اما یک مسئله ای فکر هم نکن ایران از آمریکا قوی تره ها برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks