با این اینترنتی که کشور ما داره فکر کنم اگه این برنامه رو نصب کنیم موقعی که بازش کنیم پیغام بده:"شما که به چیزی دسترسی ندارین که محدودش کنیم!"برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با این اینترنتی که کشور ما داره فکر کنم اگه این برنامه رو نصب کنیم موقعی که بازش کنیم پیغام بده:"شما که به چیزی دسترسی ندارین که محدودش کنیم!"برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هنوز مثه قدیما بدون خط کشی موندی
هنوز مثه خاطرات خوبه بچه گیمونی
هنوز کلی ترس تو دلته ازپیر شدن
همه بزرگ میشن ولی تو بچه می مونی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks