با عرض سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران بزرگوار ، امیدوارم هر جا که هستین تندرست و شاد باشین
****************************************
دوستان میخواستم شیوه جدید دزدی مخابرات رو براتون رو کنم که شاید خیلی ها متوجه نشدن و یا سروکارشون نیوفتاده
امروز ظهر بنده به دلیل قطع و وصل های مکرر که طی 10 روز بود ادامه داشت من با پشتیبانی 2020 تماس گرفتم و از قطع و وصل
اینترنت شاکی شدم و خواستار حل مشکل که با پاسخی عجیب و غریب مواجه شدم ، خانمی که پشت خط بودن بدون هیچ سوال و جوابی
به بنده گفتن که من مینویسم برای خرابی که مشکلتونو بررسی و حل کنن و ادامه دادند که اگر از طرف شما باشه15000 تومان هزینه داره و اگر
از طرف مخابرات باشه هم 5000 تومان هزینه ازتون میگیریم که من با شنیدن این موضوع بسیار شاکی و اعصبانی شدم که ایشون فرمودند به ما اینطور
دستور دادند و حرف آخر بنده هم این شد که گفتم بزارید خراب بمونه من پول مفت ندارم بریزم تو حسابتون و گوشی رو گذاشتم ....
-----------------------------------------------------------
بله همونطور که خوندین و متوجه شدین خدماتی که اصولا باید رایگان باید باشه پولی شده و اونم نه یکی دو تومن بلکه 15 هزار تومن
و جالبش اینجاست که حتی اگر مشکل از خود مخابرات هم باشه باز باید ما پول بدیم !!! واقعا چاپیدن مردم تا این حد؟ دزدی هم اینقدر تابلو ؟
این همه مردم رو چاپیدن بس نبود اینم مدل جدیدشونه برای پر کردن حسابهاشون
جناب وزیر و همکارانش که دم به دم خبر ارتقا کیفیت و سهولت خدمات رو میدن ولی نمیدونم منظورش کدوم شهر یا کشوره ولی هر کشوری که باشه اینجا نیست !!
واقعا داریم کجا میریم ؟ چرا هیچکس به فکر مردم نیست ؟ چرا همش شده دزدی و چاپیدن و .... ؟
واقعا متاسفم برای خودم که در کشور به این خوبی چنین مسئولین و مدیران بی لیاقت و مفت خور و دروغگو و پول پرستی دارم واقعا فسوس .. افسوس
Bookmarks