متاسفانه بازهم با قانون های چرت و مزخرف روبرو هستیم.
در حالی که میشه با نظارت سفت و سخت جلوی خیلی از قاچاق ها رو گرفت.
درد ،، درد بی تحرکی و سو مدیریت هستش.
متاسفانه بازهم با قانون های چرت و مزخرف روبرو هستیم.
در حالی که میشه با نظارت سفت و سخت جلوی خیلی از قاچاق ها رو گرفت.
درد ،، درد بی تحرکی و سو مدیریت هستش.
من تازه فهمیده ام که این چشم ها برای ندیدن،این گوش ها برای نشنیدن،این زبان برای سکوت ،و این دل برای صبوری خلق شده،تا ثانیه های آخری که هستی...(اللهم صلی علی محمد وال محمد)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks