من چی میگم این چی میخونه!!!
دکل کمتر از 2 کیلو متری خونمون هست انتن میخوام چیکار!؟
اقا اصلا تو بی خیال تاپیکم شو و تو یکی خواهشن جواب پیام من ندهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من چی میگم این چی میخونه!!!
دکل کمتر از 2 کیلو متری خونمون هست انتن میخوام چیکار!؟
اقا اصلا تو بی خیال تاپیکم شو و تو یکی خواهشن جواب پیام من ندهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط 0reza666 در تاریخ 12-02-19 انجام شده است
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks