1- سلام بچه ها كسي ميدوه ورژن 3 پارسا دقيقا كي را ميفته ؟؟
2- شما هم نميتونيد وارد اكانتتون بشيد ؟!!3- ميشه بگيد اررور بالا برا چي مياد و دليلش چيه ؟کد:Server Error in '/' Application. Input string was not in a correct format.
1- سلام بچه ها كسي ميدوه ورژن 3 پارسا دقيقا كي را ميفته ؟؟
2- شما هم نميتونيد وارد اكانتتون بشيد ؟!!3- ميشه بگيد اررور بالا برا چي مياد و دليلش چيه ؟کد:Server Error in '/' Application. Input string was not in a correct format.
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hadi-_-maker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1-طبق شمارش معکوس خودش تا 1 یا دو روز دیگه
2-نه من هم نمی تونم فعلا وارد بشم
3-فکر کنم به خاطر تغییراتشونه که باعث ایجاد این مشکل شده حتما به زودی درست می شه چون من قبلا هم با این مشکلات شون مواجه شدم.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
hadi-_-maker (05-02-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks