سلام بچه ها گفته بودم هی دعوت نامه پارسا می خوام . می خواستم بگم هر کی دعوت نامه persin gig می خواد بگه تا بفرستم فقط خواهشا این دعوت نامه پارسا را برای من بفرستید ممنون میشم.
aminbiger@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
سلام بچه ها گفته بودم هی دعوت نامه پارسا می خوام . می خواستم بگم هر کی دعوت نامه persin gig می خواد بگه تا بفرستم فقط خواهشا این دعوت نامه پارسا را برای من بفرستید ممنون میشم.
aminbiger@yahoo.com
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks