نکته مهم برای کسانی که مثل من عادت صبر کردن ندارن و اکانت تموم کردن :
در ساعات 3-4 بعد از ظهر به علت خلوتی سرور رپید شیر
بهش RapiShare hours میگن
دیگه نه احتیاج به صبر کردن دارین
نه تایپ کردن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks