عکس بگذاری به شما میگم روی کدوم قطعه بگذاریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amin704 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عکس بگذاری به شما میگم روی کدوم قطعه بگذاریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amin704 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amin704 (11-09-17)
کاربر شهرسختافزار
فعلا مودمو جوری گذاشتم زیرش بیشتر هوا بخوره.اگه نشد بازش میکنم.یعنی داغی روی وای فایش هم تاثیر داره یا بخاطر پرش نت میگید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در هر دو مورد حرارت چیپ و نشتی خازن ها تاثیر داردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amin704 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amin704 (15-09-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks