من تازگی ها دیگه مشکلی در دان کردن از رپیدشر.کام ندارم تند و تند پشت سر هم آهنگهای تایپک سعیدو که اسم تایپکش فکر کنم آهنگهای بلند برای کلکل صدا بود رو دان می کردم و یه بار هم نگفت Wait fo ... Minuts !!!
من تازگی ها دیگه مشکلی در دان کردن از رپیدشر.کام ندارم تند و تند پشت سر هم آهنگهای تایپک سعیدو که اسم تایپکش فکر کنم آهنگهای بلند برای کلکل صدا بود رو دان می کردم و یه بار هم نگفت Wait fo ... Minuts !!!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
कभी हार
دوستان عزیز چندین و چند راه برای دانلود مستقیم از رپیدشیر هست سعی می کنم تا دو روز آینده معرفی کنم انگار بد جوری بچه ها محتاجند !
موفق باشید
شهریار
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
راه زیاده ولی یا کار نمیده یا اگه هم جواب بده هیچکدوم نیست که درست جواب بده و کار اکانت رو برای آدم بکنه وگرنه ملت احمق نیستن و دوست ندارن پولشون رو بریزن توی جیب رپید. در مورد کنار گزاشتن هم میشه گزاشت به حساب شوخی چون گزاشتن یا نزاشتنش دست ما نیست. تو اگه یه کانکشن پرسرعت واقعی داشته باشی فرق رپید شیر رو با بقیه ی آپلود سنتر ها میفهمی چه تو آپلود و چه تو دانلودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Emperatour (26-06-07)
کاربر شهرسختافزار
اگه بذاری که خیلی خوب میشه چون من دارم دیوانه میشم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخه من اینترنت با سرعت 1 MB در ثانیه در اختیارمه ولی توی این لینک های رپید گیر میکنم.
کاربر شهرسختافزار
از کجا اوردی بگو ما هم بگیریمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mkh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
شهریار جان دستت درد نکنه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قرار بود برای ما چند راه معرفی کنی !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب یکم زود تر!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما که اینترنت به این پر سرعتی داری واقعا اشتباه میکنی مه رپید نمیخری.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mkh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همون طوری که سینا گفته بود اگه یه بار بخری فرقش رو با بقیه ی سرور ها میفهمی.
به نظر من دنبال دالود از رپید بدون اکانت نباش چون یا نمیشه اگر هم بشه سرعت اونقدر پایین میاد که بازم به درد نمیخوره.
یه مدت ما میگفتیم مرگ بر رپید شر
ولی الان میگی مرگ بر بی اکانتی رپید شر
موفق باشی.
MKH (17-07-07)
کاربر شهرسختافزار
راست میگی !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Amirhossein برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حلا از کجا بخرم!؟
چند هست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اکانتش در حدود 6 یورو هستش اما توی ایران باید حدود 9 -10 هزار تومان پو بدی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mkh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میتونی شریکی بخری. تا 3 نفر همزمان میتونید دانلود کنید مشکلی هم پیش نمیاد.فقط باید روزی 5 گیگ بیشتر دانلود نکنی.( هر اکانت روزی 5 گیگ).
والا ما از همین افراد توی انجمن ها خریدیم .
سرچ کن خرید رپید شر میتونی گیر بیاری.
MKH (18-07-07)
کاربر افتخاری انجمن
آره؛قربون دستت یاد بده!من خیلیییی نیاز دارم!
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks