idm دانلود خاصی ندارم . کارم بیشتر با تورنت یا موارد مشابه هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
idm دانلود خاصی ندارم . کارم بیشتر با تورنت یا موارد مشابه هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ali hosein (30-08-15), M3RS4D 50062 (30-08-15)
اها .... با utorrent کار میکنید دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سرعتتون توی تورنت به چقدر میرسه؟
راستی این محدودی 20 گیگ اول هم برای شما هم هست ,درسته؟
ali hosein (30-08-15)
بله عملا تا 20 گیگ اول سرعت بالا هست . تورنت حدود 130kbsبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ali hosein (30-08-15), M3RS4D 50062 (30-08-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks