من که اصلن شرم ميکنم در مورد اين اينترنت ايران حرف بزنم واقعا نميدونم در مورد اين مسئولين محترم چي بگم
Dial-Up
ADSL
GPRS
EDGE
Wi-Max
3G
گزینه های دیگر
کاربر شهرسختافزار
من که اصلن شرم ميکنم در مورد اين اينترنت ايران حرف بزنم واقعا نميدونم در مورد اين مسئولين محترم چي بگم
من به هیچ گزینه ایی رای ندادم چون اصلا اینترنت در ایران معنا نداره
اما تنها یه گزینه وجود داره و اونم اینترنت مــاهواره ایی بواسطه کارتهای D-V-B سرعتی تا 16 مگابیت هم میرسن
PC GAMER
Always in Next Gen
*MoJtAbA* (06-09-13), mohammad1985 (02-12-13), ravegoat (03-04-13)
کاربر شهرسختافزار
به نظر منم این شرکت های تازه چون اولشونه خوبن
کاربر شهرسختافزار
سلام
منم adsl و 3g
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks