سلام 2SIB جان دوستان اين قدر درخواست مي دن شما رسيدگي آيا مي كنين يا نه........
اگه آره واسه ما هم بفرست............برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
با سلام لطفا برای بنده هم دعوت نامه بفرستید
jafar_akbar@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
سلام 2SIB جان دوستان اين قدر درخواست مي دن شما رسيدگي آيا مي كنين يا نه........
اگه آره واسه ما هم بفرست............برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همکار بازنشسته
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by I M A N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by I M A N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز رسیدگی این کار جزء وظایف من نیست .
اگه پیام خصوصیتون رو چک کنین من در این باره بیشتر توضیح دادم .
یا علی
I M A N (08-03-08), mohammad amin (08-03-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام اگه زحمت نمي شه يكي برام بفرست متشكرم
mohammad.afra@gmail.comبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Last edited by afravi; 12-03-08 at 15:46.
کاربر شهرسختافزار
سلام بی زحمت یک دعوت نامه برام بفرست مرسی
mohammad.afra@gmail.comبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام بی زحمت برام يكي بفرست
mohammad.afra@gmail.comبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام ! اقا دستتون درد نكنه ! خيلي عاليه ! اگه براي منم زحمتشو بكشيد ممنون ميشم !
ducati_black@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
Last edited by webgardd; 13-03-08 at 18:41.
کاربر شهرسختافزار
لطفا یکی هم برای من بفرستید
e.khatoon@gmail.com
OR
e.khatoon@yahoo.com
با تشکر
احسانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Music Master
دیگه دعوت نامه به من نمیده.
نمیدونم چرا؟
حسین شما نمیدونی؟
حدود 6 ماهه که به من نداده.
|
|
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks