با سلام
من ویبی 8.6.3 رو دارم نصب میکنم بعد از آپ در هاست برای اینستال که میرم از من همین اول کار یک شماره میخواد وقتی میدی vbnull بازم بر میگرده به همون .
یکی بگه چیکار کنم ؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
با سلام
من ویبی 8.6.3 رو دارم نصب میکنم بعد از آپ در هاست برای اینستال که میرم از من همین اول کار یک شماره میخواد وقتی میدی vbnull بازم بر میگرده به همون .
یکی بگه چیکار کنم ؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
دوست عزیز ، این تاپیک برای رفع این چور مشکل ها نیست و فقط سوالات مربوط به لایسنس در اون مطرح میشه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد سوال شما هم احتمالا اون نسخه ای که دارید یا نال شده نیست و یا درست نال نشده . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks