کسی نیست بابا بدجور گیرم
کاربر شهرسختافزار
سلام کسی میدونه چجوری میتونم یک صفحه نمایش لپ تاپ به pc وصل کنم
کاربر شهرسختافزار
کسی نیست بابا بدجور گیرم
اگه خروجی S.video http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video داشته باشه به یه کارتTV میتونید متصل کنید ولی کیفیت خوبی نداشته
چندباری امتحان شده
یا استفاده ار کارت کپچر Hdmi که خیلی گرون قیمته وبصرفه نیست
ravegoat (10-03-13)
کاربر شهرسختافزار
سلام ممنون از راهنماییت تونستم lcd 13 پیدا کنم کارم حل شد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks