کاربر شهرسختافزار
درود بر دوستان کارت گرافیک من gtx 460 1 gb دارم
این کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE 8800 GTX OC هم دوستم داره میگه بیا عوض کنیم این 8800 خیلی قویتر از gtx 460 هست ؟
دایرکس 11 داره؟
در ضمن برندش BFG هست
کاربر شهرسختافزار
نه عزیز حواست باشه طرف میخواد سر شما کلاه بذاره کی همچین حرفی زده.
460 خیلی بهتر از 8800 هستش الان دوران 8800 سر اومده و از دور خارج شدن 460 سه نسل از لحاظ تکنولوژیکی از این 8800 ها جلوتره بهیچ وجه چنین اشتباهی نکنی ها از ما گفتن بود.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks