عزیز 5870 کارت گرم و پر مصرفیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kambiz afshar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قبلا هم چند مورد داشتم که پاور نامناسب باعث گرمی بیش از اندازه گرافیک کارت شده
به هر حال بنظرم شما باید در درجه اول یک پاور با توان خروجی 500 وات (حدود 40 آمپر) روی شاخه 12 ولت داشته باشید ( سوکت 8 و 6 هم داشته باشه )
بعد از اینکه پاور مناسب تهیه فرمودید باید با برنامه های تست مثل کمبوستر یا occ دمای نهائی گرافیک را بفرمائید تا راهنمائی کنیم
با پاور فعلی پیشنهاد نمیکنم بر روی گرافیک فشار بیاورید چون احتمال صدمه دیدن گرافیک و پاور وجود داره






پاسخ با نقل قول

Bookmarks