سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط problem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
290x با 390x هیچ تفاوتی در کارائی در کلاک برابر ندارد
اگر شما کارت گرافیک خودتون را درست آورکلاک کنید همان پرفومنس 390 را خواهید داشت
از نظر فشار به سخت افزار هم چون کارتتون احتمالا خنک کننده حرفه ای داره اصلا جای نگرانی نیست ( لطفا مدل دقیق کارتتون را بنویسید )
رم 4 گیگابایتی در اکثر بازیها حتی در رزولیشن 4k هم کفایت میکند
بنظرم اصلا ارزش ندارد کارت خودتون را تعویض بفرمائید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks