بله نوع پاور متفاوت هست . این روش محدود سازی شرکت هست برای ارتقا در بیرون از شرکت
یعنی برای پاور بالاتر باید به خود شرکت مراجعه کرد .
پس پاور رو نمیتونید ارتقا بدید . گرافیک هم نهایت میتونی به کارتهای low profile اپگرید کنید که تاثیر آنچنانی ندارد .
ممنون
یعنی هیچ راهی برای ارتقا پاور نیست(حتی اگر از کابل تبدیل ۲۴پین به ۸ پین استفاده کنم)؟