حق با اوستا امید هه
اگه گیگا جا نمیشه دنبال MSI Gaming اش بگرد
اگه پیدا نکردی ، Sapphire DoalX رو بگیر (البته اول ببین نسخه ی Three X اش جا میشه تو کیس ات یا نه)
حق با اوستا امید هه
اگه گیگا جا نمیشه دنبال MSI Gaming اش بگرد
اگه پیدا نکردی ، Sapphire DoalX رو بگیر (البته اول ببین نسخه ی Three X اش جا میشه تو کیس ات یا نه)
*MoJtAbA* (25-05-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks