حق با اوستا امید هه
اگه گیگا جا نمیشه دنبال MSI Gaming اش بگرد
اگه پیدا نکردی ، Sapphire DoalX رو بگیر (البته اول ببین نسخه ی Three X اش جا میشه تو کیس ات یا نه)
حق با اوستا امید هه
اگه گیگا جا نمیشه دنبال MSI Gaming اش بگرد
اگه پیدا نکردی ، Sapphire DoalX رو بگیر (البته اول ببین نسخه ی Three X اش جا میشه تو کیس ات یا نه)
*MoJtAbA* (25-05-14)
کاربر شهرسختافزار
کارت های MSI از asus هم گرون تر هستن ... این سری Trix و Toxic های سافایر عالی هستن ولی خیلی بلند هستن و مثل وایند فورس های گیگابایت توی کیس کیپ میشن که خیلی مورد علاقه ی من نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DoulX ها رو ترجیح میدم اتفاقآ یه 7970 DoulX هم پیدا کردم که به احتمال زیاد همون رو میگیرم
SajjadKhati (26-05-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks