دوست خوب كارت 650 ASus كارت خوب و نسبتا قوي هست
شمابايد ببيني بازي رو چجوري و باچه رزوليشني از چه مانيتوري ميخوايد؟
کاربر شهرسختافزار
دوست خوب كارت 650 ASus كارت خوب و نسبتا قوي هست
شمابايد ببيني بازي رو چجوري و باچه رزوليشني از چه مانيتوري ميخوايد؟
مانیتور 23 و هر چی رزولوشن بالاتر طبیعتا بهتره ولی حداقل 1280 × 1024برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مصرف هم کم باشه بهتره این کارت فعلی ازش راضیم ولی یکی از اشکالاتش گرمای زیادیه که تولید میکنه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks