یه سوال دیگه وقتی که می خوای کارت گرافیک رو روی مادربرد وصل کنی باید حتما یه صدای (کلیک ) مانندی بده یا نه؟ چون مال من نداد ولی توی اینترنت نوشته بود باید بده.
کاربر شهرسختافزار
یه سوال دیگه وقتی که می خوای کارت گرافیک رو روی مادربرد وصل کنی باید حتما یه صدای (کلیک ) مانندی بده یا نه؟ چون مال من نداد ولی توی اینترنت نوشته بود باید بده.
اون صدا به خاطر گیره آخر اسلات هست . ممکنه اسلات شما فاقد اون گیره باشه . جا خوردن کارت گرافیک کاملا مشخصه باید تمام پایه ها داخل اسلات قرار بگیره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط parham1383 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
parham1383 (02-04-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks