همین کارم کردم تا 10 دقیقه رو کیفیت 720
104 فریم داد و دما اخراش به 77 رسید
روی 1080 هم دارم میگیرم بازم ولی کیفیت و بافت تصویر تغییر نمیکنه اصلا.
خوب ویرایش میزارم چون رو 1080 هم دما تا 78 حدودا رفته و 70 فریم و مشکلی نیست باز.
کاربر شهرسختافزار
همین کارم کردم تا 10 دقیقه رو کیفیت 720
104 فریم داد و دما اخراش به 77 رسید
روی 1080 هم دارم میگیرم بازم ولی کیفیت و بافت تصویر تغییر نمیکنه اصلا.
خوب ویرایش میزارم چون رو 1080 هم دما تا 78 حدودا رفته و 70 فریم و مشکلی نیست باز.
آخرین ویرایش توسط Mr_mamad در تاریخ 13-08-20 انجام شده است
این نشون میده مشکلی نیست .ولی این gpu این کارت میتونه ریفر باشه . باید خودتون تصمیم بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mr_mamad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاش میتونستید از لحظه بوت عکس بگذارید تا چک کنم .
- - - Updated - - -
این نشون میده مشکلی نیست .ولی این gpu این کارت میتونه ریفر باشه . باید خودتون تصمیم بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mr_mamad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاش میتونستید از لحظه بوت عکس بگذارید تا چک کنم .
کاربر شهرسختافزار
این عکس بوت
لحظه ای که باید لوگو رو نمایش بده
http://s10.picofile.com/file/8405571...812_232152.jpg
الان رو یه مادربرد دیگه تست کردم
فقط یه تایم کوتاه لوگو رو نمایش داد ولی چند بار خاموش روشن کردم که یکم دیدمش زود میرفت یا نمیومد
ولی رو مادربرد اصلیم مثل اون عکس بالا میاره کلااا
دوستم میگه شاید با مادربرد مچ نیست یا این که مادربرد قدیمیه
ولی اکن مادربردی که میگم یه نمه لوگوشو دیدم قدیمی تره.
مادربرد الانم z68p-d3 مدلشه.
میگفت شاید دایرکت ایکس هم 12 پشتیبانی نکنه مادربرد ولی فکر نکنم.
آخرین ویرایش توسط Mr_mamad در تاریخ 13-08-20 انجام شده است
میتونه از نوع بایوس کارت گرافیک باشه .قدیمی بودن مادربرد میتونه تا حدی منطقی باشه . چیزی الان مهم هست اینه که اگر کارت گرافیک مشکلی داشت تو تست furmark مشخص میشد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mr_mamad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks